Ofschoon bij de samenstelling van deze website uitgebreide voorzorgsmaatregelen zijn getroffen om de juistheid en de betrouwbaarheid van de gegevens te waarborgen, zijn de partijen aangesloten bij Media:Tijd ("Partners") niet aansprakelijk voor onjuistheden en omissies, noch voor enige vorm van gevolgschade. 

De aangeboden informatie op deze website kan worden aangevuld en eventuele wijzigingen kunnen te allen tijde met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht. 

Tevens sluiten de Partners alle aansprakelijkheid uit ten aanzien van een eventuele tijdelijke onmogelijkheid om de website te kunnen raadplegen.

Media:Tijd betreft een samenwerking tussen het Nationaal Luister Onderzoek (NLO), het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM), Stichting KijkOnderzoek (SKO), Het Buitenreclame-onderzoek (BRO) en het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP). Deze vijf partijen hebben de handen ineen geslagen om twee projecten te realiseren:

  1. een tijdsbestedingsonderzoek: Media:Tijd TBO
  2. een fusie van mediabereikscijfers: Media:Tijd Crossmedia

Media:Tijd is een uniek en innovatief onderzoek naar media-consumptie, media-activiteiten, mediadragers en mediacontent. Het onderzoek geldt als de nieuwe standaard voor mediatijdsbesteding.