Drie externe bureaus zijn bij CrossMedia:Tijd betrokken: RSMB, Pointlogic en Telmar. 

Hieronder stellen de drie partijen zich aan je voor.

 

RSMB

De datafusie wordt uitgevoerd door RSMB uit Groot Brittannië. RSMB is gespecialiseerd in complexe datafusies vooral op het gebied van mediabereiksonderzoeken. RSMB werkt onder meer voor BARB (het Engelse kijkonderzoek) en voor RAJAR (het Engelse luisteronderzoek).

Ook heeft RSMB al meerdere malen de datafusie van “Touchpoints” uitgevoerd. Touchpoints van IPA stond model voor de aanpak van Media:Tijd.

Voor meer informatie over RSMB: www.rsmb.co.uk en over IPA Touchpoints: www.ipa.co.uk/touchpoints/ 

Pointlogic

Pinpoint Reach is Pointlogic's mediaplanningsplatform, speciaal ontwikkeld om vanuit cross-mediaal perspectief on- & offline gedrag van doelgroepen te analyseren, toekomstige campagnes te plannen of lopende te evalueren dan wel te optimaliseren. Pinpoint is in 2012 voor het eerst in Nederland gelanceerd maar wordt inmiddels in meer dan 10 landen, waaronder de Verenigde Staten, succesvol toegepast.

“Insights” geeft inzicht in deelname en bestede tijd door uw doelgroep aan diverse activiteiten, terwijl “Planning” helpt bij het creëren van een strategisch, cross-mediaal plan voor uw campagne. In het planboard kunt u via een eenvoudig ‘drag-and-drop’ systeem uw plan samenstellen en onmiddellijk de resultaten evalueren o.b.v. gecombineerd bereik en contacten.

Pointlogic is een wereldwijde speler op het gebied van oplossingen voor marketingvraagstukken van mediaplanning voor ’s werelds meest succesvolle mediabureaus tot consumer journeys en merkpositionering voor grote multinationals. Pointlogic combineert hierbij op slimme wijze data, analytics en software om media/marketing professionals te helpen betere beslissingen te nemen in de steeds complexere wereld van marketing.

Voor meer informatie over Pinpoint kunt u contact opnemen met Iris Donkers via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 010-281 60 60.  www.pointlogic.com 

Telmar

Telmar’s programma’s bieden alles wat nodig is voor Media:Tijd. Telmar heeft de levering van dagboekdata constant verbeterd tussen 2006 en 2014 op het gebied van rapportage, snelheid en dataverwerking. Het Telmar Touchpoints team is wereldwijd en deelt haar kennis en succes. Telmar heeft zwaar geïnvesteerd in een creatief en intuïtief ontwerp van het codeboek en ontwikkeling om geavanceerde rapportages snel en gemakkelijk uit te kunnen draaien. Daarnaast zijn simpele handleidingen ontworpen die de gebruiker stap voor stap begeleiden in het maken van verscheidene grafieken, tijdlijnen en kruistabellen (inclusief een indicatie van de benodigde tijd, meestal minder dan vijf minuten).

TNT+ (Crosstab) maakt het gebruikers mogelijk om gecompliceerde dagboekdata met gemak te analyseren en om te zetten in grafische weergaven zoals staafdiagrammen, taartgrafieken of tijdlijnen. Telmar heeft sinds de jaren tachtig met dagboekdata gewerkt en heeft sindsdien vele handige rapportage-functies ontworpen die de gebruikers in staat stelt om moeiteloos door het codeboek te navigeren en de grootst mogelijke waarde uit het Media:Tijd onderzoek te halen.

Contactpersoon bij Telmar: Marga Winkel. Zij is bereikbaar via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch via 020-3012423.