Op donderdag 30 april 2015 presenteerden NLO, NOM, SKO en het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) de resultaten van CrossMedia:Tijd, de fusie van vier mediabereiksonderzoeken op basis van het Mediatijdsbestedingsonderzoek “Media:Tijd”. Johan Smit, directeur van PMA, leidde de sessie die plaatsvond in De Nieuwe Poort in Amsterdam.
De volgende sprekers kwamen aan het woord:
- Johan Smit, directeur PMA, over de samenwerking tussen de JIC’s en over het belang van CrossMedia:Tijd. Download hier de presentatie van Johan;
- Frans Kok, Project Manager Media:Tijd, over het gebruik CrossMedia:Tijd in de praktijk van mediaplanning. Download hier de presentatie van Frans;
- Ross Wightman, Commercieel directeur bij RSMB, over de opzet van CrossMedia:Tijd. Download hier de presentatie van Ross;
- Belinda Beeftink, Deputy Director Media Research bij IPA, over het belang van CrossMedia:Tijd voor de mediabranche. Download hier de presentatie van Belinda;
Het persbericht van de lancering is hier te lezen.
Bekijk hieronder een foto-impressie, gemaakt door Paul Ridderhof (www.studiogemini.nl).